۱۳۹۲ تیر ۱۷, دوشنبه

پیدا کردن مجموعه داستان ایروتیک

 زمانی که هنوز آویزون دات کام را هک نکرده بودن تو قسمت خاطرات سکسی یه خانومی یه پست بلند و دنباله دار را آپیدت می کرد با عنوان(خاطرات من از سکس مامان و بابام)که توش شروع کرده بود از کودکی خودش و خواهر بزرگترش و فضولی تو کار مامان و باباش رسیده بود به سکس های نوجوانی . توی داستان پدرش یه دوست تازه به دوران رسیده داشت که پسرش جعفر از اسکل داستان کم کم تبدیل می شد به قهرمان داستان.

نویسنده با اسم مستعار بوسه می نوشت .واقعا دوست دارم اگه کسی خبری از نویسنده داره ،یا می تونه داستان ها را پیدا کنه خبردارم کنه .ممنون می شم .اون مجموعه پست از بهترین نوشته های ایروتیک فارسی موجود بود . پیدا کردنشون کمک بزرگی به ادبیات ماست.

۳ نظر:

Unknown گفت...

قسمت کمک به ادبیات واقعا جدی ِ؟!‌ من اطلاعی ندارم راجعبش ولی فکر میکردم اروتیک نویسهای بهتری در قسمت ادبیات داشته باشیم یا حداقل ترجمه های خوبی مثلا از باتای
امیدوارم پیداش کنی در هر صورت :)

purpledream گفت...

من نه ترجمه خوب دیدم ...نه کار خوب!اگه داری لینک بده !هممون رو شاد کن!

Unknown گفت...

والا من که لینک ندارم . داستانهای ژرژ باتای سه تاشون ترجمه شدند . چشم و مادام ادواردا و اون یکی یادم نیست . توی ادبیات ایرانی خیلی به این صورت معمول نوشته نشدند مثلا کارهای نعلبندیان یا چند شغر از کارهای یداله رویایی . توی نت خیلی از شاخص های ادبیات پیدا نمیشه و اونایی کهدارند نمیذازند . متاسفانه .
البته من فقط نظرم رو گفتم